top of page
Support.jpg

Supportavtale

Med supportavtale kan man kostnadsfritt benytte support på telefon hverdager 08.00-22.00, lørdag fra 10.00-22.00, søndag og helligdager 12.00-22.00.

Supportavtalen dekker support pr telefon og fjernstyring. Fra kr. 299,- pr mnd for inntil to kassapunkt.

Supportavtale

Kunder med supportavtale kan kostnadsfritt benytte support på telefon hverdager 08.00-22.00, lørdag fra 10.00-22.00, søndag og helligdager 12.00-22.00 

På hverdager fra kl 16.00, i helgene samt helligdager skal supporttelefonen kun brukes til driftskritiske hendelser. 

Supportavtalen gjelder kun for utstyr og tjenester levert av Frontline POS AS og tilkoblet kassasystemet. Utstyr/tjenester levert av tredjepart står vi ikke ansvarlig for. Dette kan til eksempel være internett, strøm o.l. 

Supportavtalen dekker support pr telefon og fjernstyring. Avtalen dekker ikke oppmøte hos kunde.

3 måneder oppsigelsestid.

Se våre generelle vilkår pkt. 13.3 Supportavtale.

Support

Supportavtalen gir deg support over telefon, chat eller mail. Om du har supportavtale er support inkludert i den månedlige avgiften. Alle andre henvendelser kan blir fakturert etter gjeldende satser.

 

Telefonnummeret er +47 4000 8989.

 

I mange tilfeller kan feilsituasjoner løse seg med å slå utstyret av og på. I noen tilfeller kan programvaren være stengt grunnet manglende betaling. I dette tilfellet må utestående regninger betales før gjenåpning. Dersom du fortsatt har utfordringer kobler vi oss opp mot ditt kassapunkt og fjernstyrer den for å løse din utfordring.

 

Forenklet brukerveiledning for Frontline Systems ligger i administrasjonssystemet når du er pålogget.

Bestill supportavtale

Fyll ut skjemaet nedenfor og vi vil aktivere supportavtalen for ditt firma.

Support-skjema
bottom of page