Supportavtale
Kunder med supportavtale kan kostnadsfritt benytte support på telefon hverdager 08.00-22.00, lørdag fra 10.00-22.00, søndag og helligdager 12.00-22.00
På hverdager fra kl 16.00, i helgene samt helligdager skal supporttelefonen kun brukes til driftskritiske hendelser.
Supportavtalen gjelder kun for utstyr og tjenester levert av Frontline POS AS og tilkoblet kassasystemet. Utstyr/tjenester levert av tredjepart står vi ikke ansvarlig for. Dette kan til eksempel være internett, strøm o.l.
Supportavtalen dekker support pr telefon og fjernstyring. Avtalen dekker ikke oppmøte hos kunde.
3 måneder oppsigelsestid.
Se våre generelle vilkår pkt. 13.3 Supportavtale.
Supportavtalen gir deg support over telefon, chat eller mail. Om du har supportavtale er support inkludert i den månedlige avgiften. Alle andre henvendelser kan blir fakturert etter gjeldende satser.
Telefonnummeret er +47 4000 8989.
I mange tilfeller kan feilsituasjoner løse seg med å slå utstyret av og på. I noen tilfeller kan programvaren være stengt grunnet manglende betaling. I dette tilfellet må utestående regninger betales før gjenåpning. Dersom du fortsatt har utfordringer kobler vi oss opp mot ditt kassapunkt og fjernstyrer den for å løse din utfordring.
Forenklet brukerveiledning for Frontline Systems ligger i administrasjonssystemet når du er pålogget.