top of page
Support.jpg

Support

Vår supporttelefon kan du nå på

+47 40 00 89 89.

 

Åpningstid er hverdager mellom 08.00 og 16.00.

 

Vår vakttelefon er tilgjengelig for kritiske driftshenvendelser utenom våre åpningstider. Se under for betingelser og tips.

Support

Det kan være kritisk at butikkdata fungerer når det skal. Mange av våre kunder velger en supportavtale for kassasystemet eller en oppegaranti for betalingsterminalen.

Support

Supportavtalen gir deg support over telefon, chat eller mail. Om du har supportavtale er support inkludert i den månedlige avgiften. Alle andre henvendelser kan blir fakturert etter gjeldende satser.

 

Oppegaranti på en kortterminal gir deg en låneterminal i full fart om din kortterminal skulle slutte å virke. Vi sender deg, så raskt vi kan, en terminal som er klar til bruk.

 

Du kan melde inn din supporthenvendelse i våre åpningstider. Om du har kritiske drifts henvendelser utenom åpningstid når du vår vakttelefon i vakttiden på samme telefonnummer.

 

Telefonnummeret er +47 4000 8989.

Vakttelefonen har åpent i følgende tidsrom:

- Hverdager 16.00 - 22.00

- Lørdag 10.00 - 22.00

- Søndager og helligdager 12.00 - 22.00

 

I mange tilfeller kan feilsituasjoner løse seg med å slå utstyret av og på. I noen tilfeller kan programvaren være stengt grunnet manglende betaling. I dette tilfellet må utestående regninger betales før gjenåpning. Dersom du fortsatt har utfordringer kobler vi oss opp mot ditt kassapunkt og fjernstyrer den for å løse din utfordring.

 

Forenklet brukerveiledning for Frontline Systems ligger i administrasjonssystemet når du er pålogget.

 

Du kan også melde din supporthenvendelse i supportskjemaet.

Bestill support

Her kan du melde inn din henvendelse om support på kassasystemet, kortterminal eller en av våre betalingstjenester.

Support-skjema
bottom of page